Inta Buša ir mārketinga aģentūras BSMS vadītāja, podkāsta Tirgziņu Tērzes moderatore un RSU pasniedzēja, kurai patīk izkāpt no savas komforta zonas un iesaistīties jaunos - izaicinošos projektos. Šajā epizodē klausies vai uzņēmuma vadītājam būtu jābūt arī sava produkta/pakalpojuma vēstnesim sociālajos mēdijus un vai uzņēmumam būtu jāseko līdzi mārketinga tendencēm. Uzzināsi arī kur meklēt mārketinga tendences laikā, kad informācija visapkārt ir ļoti daudz un kādas varētu būt nākotnes mārketinga tendences.
Epizodes nobeigumā aprunāsimies par brainstorming metodi jeb prāta vētru, kāpēc to ir vērtīgi pielietot arī savā uzņēmumā un kā to efektīvi novadīt.
Lai uzzinātu vairāk par mārketinga tendencēm un nozares aktualitātēm, klausies jauno BSMS aģentūras veidoto iknedēļas podkāstu - Tirgziņu Tērzes.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X