Sociālie mediji kļūst par vietu, kur arvien biežāk darbojas nevis cilvēki, bet mākslīgais intelekts — no algoritmiem, kas nosaka, ko redzam, līdz pat virtuāliem influenceriem ar milzīgu sekotāju skaitu.
Šoreiz #DigitālāsBrokastis runājam par to, kā MI pārveido sociālo mediju vidi, kādi ir ieguvumi uzņēmumiem un satura veidotājiem, un kādi riski slēpjas šajā jaunajā realitātē. Pie brokastu galda Vilhelms Meisters no “WRONG” aģentūras.
Plašāk par tehnoloģiju jaunumiem lasi arī LSM portālā.
Ieteikt
Latvijas Radio aicina izteikt savu viedokli par raidījumā dzirdēto un atbalsta diskusijas klausītāju starpā, tomēr patur tiesības dzēst komentārus, kas pārkāpj cieņpilnas attieksmes un ētiskas rīcības robežas.
Pievienot komentāru
Pievienot atbildi
Lai komentētu, ienāc arī ar savu draugiem.lv, Facebook vai X profilu!
Draugiem.lv Facebook X