"Zaļš" ir ne tikai krāsa. Šādā vārdā sauc arī principiālus cilvēkus, kam rūp vides aizsardzība. Šādu vārdu mīl arī mārketings, ne vienmēr gan pamatoti. Un tad, kad produkta, pakalpojuma, plānu vai ideju "zaļums" ir vien mārketinga triks, to sauc par "zaļmaldināšanu". 

 Cik "zaļa" ir Latvijas konkurētspēja? Vai, plānojot Latvijas valsts attīstību, mēs ņemam vērā klimata pārmaiņas? Vai mēs kā valsts esam gatavi konkurēt ar citām valstīm klimata pārmaiņu kontekstā, vai esam gana gudri, drosmīgi un mūsdienīgi? Ar ko mēs riskējam kā valsts, kā sabiedrība, ja rīkojamies tuvredzīgi, vairāk fokusējoties uz īstermiņa politiskajiem ieguvumiem?

Radio Naba studijā viesos Jānis Rozītis, Pasaules Dabas fonda direktors.

Jautājumus uzdod Sanita Rībena, mūzikas redaktors Didzis Taurītis.