Pavisam nesen, janvāra otrajā pusē, Eiropas Parlaments deva zaļo gaismu direktīvai, kas būtiski ierobežos - vismaz tāds ir plāns - zaļmaldināšanu. Jaunie noteikumi prasa produktu marķējumā iekļauto informāciju padarīt skaidrāku un uzticamāku. Ja direktīvu pieņems, marķējumā būs aizliegts bez pierādījumiem izmantot tādas vispārinātas ar vidi saistītas norādes kā “videi draudzīgs”, “dabisks”, “bioloģiski noārdāms”, “klimatneitrāls” vai “ekoloģisks”.

Kā šī direktīva ir saistīta ar skaistumu? Ko vispār nozīmē "skaistums" 21. gadsimta sākuma Latvijā? Kāda ir sociālo mediju, piemēram, Tik Tok un Youtube trendu ietekme uz mūsu skaistuma izpratni un skaistumkopšanas paradumiem? Kāda varētu būt  "ekoskaistuma" definīcija? 

Raidījumā viesos Ilze Neimane, "Ekodizaina kompetences centra" vides speciāliste un Elza Elizabete Borharde, RSU studente, Z-paaudzes pārstāve.

Raidījumu vada Sanita Rībena, mūzikas redaktors Didzis Taurītis.