Abi fotogrāfi bieži dodas kopā fotogrāfēt Londonas ielās, reizēm ilgi un pacietīgi gaidot īsto mirkli, kad nospiest slēdzi, kad gaisma vai persona nostāsies iecerētajā vietā.
Dominika Papas fotogrāfijās viens no galvenajiem izteiksmes līdzekļiem ir krāsu kompozīcija un tās pretnostatījumi "tukšajam" laukumam, kas norāda uz svarīgāko informācijas nesēju kadrā.
Džulio Antonutto fotogrāfijās nozīmīgākā ir gaisma, sekojoši, pustoņi un dziļa ēna, un portreti.
Izstāde "Nothing to breathe, but streets, streets, streets" /Charles Dickens/ apskatāma līdz 10. oktobrim Kultūras un Mākslas centrā Noass, Rīgā.
Izstādes iekārtojums ir smalki arhitektoniski askētisks, ekspozīciju nesadalot divās atsevišķās daļās, bet organiski nodalot viena autora darbus no otra, veidojot vienu veselumu.