Šoreiz raidījumā Augsne pievēršamies modes industrijas tendencēm un vietējiem procesiem. Ielu modes jeb streetwear pēdējo gadu laikā izraisījusi sava veida revolūciju, ietekmējot pat lielāko augstās modes namu kolekcijas un pieejas. Latvijā ielu modes idejas šobrīd aktualizējis zīmols Backdoor Market, kas ļoti pārdomāti izmanto jaunākos modes industrijas instrumentus, vienlaikus apzināti iekļaujot arī vietējas pieredzes un atsauces.

Tikai nesen savas durvis aizvērusi Backdoor Market un Kalve kopīgā pop–up telpa Laundry House, kas šovasar kļuva par diezgan karstu un pavisam noteikti pamanāmu punktu Rīgas kultūras kartē. Daudzveidīga vieta, kurā pulcējās gan dažādu vecumu skeiteri, gan kafijas un vīna baudītāji, kuri telpas varēja izmantot darbam un ballītēm, rīkojot dažādus DJ un mūzikas pasākumus. Apģērbs šeit tika cieši sasaistīts ar dzīvesstilu un kopienu. Šādas atvērtas, eksperimentālas un pat hibrīdu ideju kombinācijas pasaulē nav retums pasaulē, tomēr Rīgā ienesa jaunas vēsmas.

Ko mēs no tā varam secināt par modes pasaules izmaiņām, domāšanu un vietējiem procesiem, ar to šodien saruna ar Backdoor Market idejas autoru un dizaineri – Reini Ulmi.