Šajā epizodē parunāsim plašāk par zīmolvedību viltus ziņu ērā kopā ar zīmolvedības eksperti un lektori Lolitu Ozoliņu.

Ko dezinformācijas un viltus ziņu laikmets nozīmē zīmoliem un mums - to patērētājiem. Ir zināmas situācijas, kad zīmoli paši ir kļuvuši par viltus ziņu upuriem, savukārt, citreiz tie paši apzināti (vai neapzināti) var kalpot kā dezinformācijas izplatītāji. Kādā veidā zīmolvedības nozare un tās speciālisti saskaras ar to, ka sabiedrība kopumā mazāk uzticas saturam? Kādi ir galvenie paņēmieni, tendences un riski, ko zīmoli pašlaik izmanto vai uzņemas, lai noteiktu mūsu patēriņa paradumus? Kādas ir dominējošās maldināšanas pieejas/tehnikas?

Podkāsts INFO-DĒMIJA - ekspertu un studentu pieredze dezinformācijas laikmetā un vērtīgi padomi medijpratības apgūšanai. Klausāms pirmdienās plkst. 17:00 radio NABA un mūzikas straumēšanas vietnēs.

Raidījumu vada Elīna Krēmere un Laura Laķe.